Sursa zilnica de feminitate

Casa de Marcat Potivita Afacerii Detinute

Cand ati intrat in bransa comertului, trabuie sa stiti de la bun inceput ca lupta va fi destul de dificila iar succesul nu va poate fi garantat decat de calitatea pe care o au produsele comercializate si de preturile avantajoase. Inaintea inceperii cometului propriu-zis, trebuie sa achizitionati cateva lucruri fara de care activitatea dumneavoastra nu se poate desfasura legal. Una dintre cele mai importante lucruri de acest fel este casa de marcat fara de care nu puteti emite bonurile fiscale si fara de care statul nu poate contoriza activitatea economica avuta. Aceasta este necesara indiferent de cantitatea vanzarilor avute zilnic iar lipsa ei, in urma unui eventual control se poate dovedi fatala afacerii, amenzile fiind considerabile.
Preturile acestor case de marcat nu sunt ridicate, astfel incat orice comerciant sa isi permita achizitinarea uneia, impreuna cu accesoriile necesare cum ar fi role pentru bonuri, etichetatoare, acumulatori, cititoare de coduri de bare. Pentru a departaja intr-un fel firmele cu vanzari mari de cele cu vanzari reduse cum ar fi cele ce comercializeaza produse la targuri, piete, expozitii, minimarketuri exista case de marcat mai simple sau complexe, pentru fiecare dintre acestea. Astfel, in cazul unei afaceri cu vanzari reduse nu aveti nevoie decat de o casa de marcat simpla ce poate emite pana la 150 de bonuri pe zi. In cazul unei afaceri profitabile ale carei vanzari se ridica cu mult peste limita de 150 de bonuri, aveti nevoie de o casa de marcat ceva mai complexa, care sa permita inregistrarea intre 2000 si 8000 de bonuri pe zi. Aceasta, in mod normal are un pret mai ridicat dar si mai multe functii de la imprimarea pe bon a denumirii articolelor cumparate de client, pana la posibilitatea conectarii unui cantar sau a unui cititor de coduri de bare care va scuteste de tastarea manuala a codlului fiecarui produs in parte. Alegerea casei de marcat potrivita afacerii trebuie facuta inca de la inceput, iar acest lucru se poate aproxima in functie de tipul marfii pe care urmeaza sa o vindeti si de locul in care se va desfasua activitatea (magazin, piata, online,targ, expozitie, etc).