Sursa zilnica de feminitate

Cum imi schimb ritualul de ingrijire in anotimpul rece


Pentru ca nu am mai scris de ceva timp despre frumusete, m-am gandit sa vin la voi cu un update in legatura cu rutina mea de ingrijire in anotimpul rece, mai ales ca iarna este foarte foarte aproape.

Daca ati mai citit articolele mele pana acum, probabil stiti ca am un ten destul de sensibil, care are nevoie intotdeauna de o ingrijire delicata, si care se simte bine doar cand folosesc produse cat mai naturale, fara alcool, parfum sau alti potentiali iritanti.

Frigul imi face tenul si mai sensibil decat de obicei, asa ca trebuie sa am si mai multa grija de el si sa incerc sa schimb din mers ritaulul meu de ingrijire, fara a face totusi schimbari drastice care ar putea avea efecte neplacute.

Imagini pentru beautiful skin

In principiu, pasii pe care ii urmez sunt aceiasi, dar produsele sunt putin diferite, si, unde am simtit nevoia am adaugat ceva in plus.

1. In fiecare seara si dimineata imi curat delicat fata cu un gel de curatare pentru piele sensibila. Doar daca am purtat machiaj folosesc si o apa micelara bifazica, pentru ca toate aceste produse imi usuca tenul si il fac si mai sensibil.

2. Folosesc o crema cu factor de protectie solara in fiecare dimineata, indiferent de vremea de afara si de cat de innorat este. Soarele este dusmanul tenului nostru, iar eu nu uit niciodata asta,

3. Seara am un mic ritual special. Folosesc o crema intens hidratanta, o masca de noapte sub forma de gel care sa imi hidrateze profund tenul, ulei de argan bio pentru zona ochilor si a buzelor, si ulei de ricin pentru gene si sprancene.

Cam acesta este ritualul meu de ingrijire zilnic. Saptamanal folosesc si un gomaj si nu uit niciodata de vizitele regulate la cosmetica.
Tu cum ti-ai schimbat ritualul de ingrijire odata cu aparitia temperaturilor mai mici?